Thursday, December 08, 2005

近來好忙呀!

近來好忙呀! 好多晚無煮飯, 要老公自己攪掂, 因為最近頂了一間歐洲時裝來做. 其實是老板的主意, 找了我來做Sales & Marketing. 日頭仲要返本身份工, lunch time 同埋放工就在shop到整理貨品, 得我自己一腳踢. 而家要諗下點樣promote 同埋想做個開倉大優惠. 唔知有沒有人可指教下我應該怎麼做?

1 Comments:

Blogger Bonnie Yves said...

好感激您呀雞翼尖, 我而家都諗緊點做, 不過chistmas is approaching, 如果您有朋友有興趣買衫可找找我呀. 貓友有special discount. :>

11:08 PM  

Post a Comment

<< Home