Tuesday, December 27, 2005

很累, 很餓, 很忙!!

很累 雖然昨天煮了一整天, 今早竟然約7:30已爬起身, 可能昨日的興奮心情還未平伏. 拉著極疲倦的身軀, 一早朝向中環街市的方向朝聖了.

很餓 到達了中環街市後, 二話不說地走入"蘭香園"好好地享受杯奶茶及多士. 怎知突然收到媽媽來電, 原來她想來我家開party. 開P-A-R-T-Y我在電話中尖叫了出來, 本來諗住享受完"蘭香園", 買完今晚Dinner便回家收拾屋企. 一邊道出很多推卻原因, 一邊感受到媽媽的惱火在燒...沒有辦法. 唯有熱情地說"好呀! 在IFC等, 不過不要叫其他人啦, 我同您去街街啦!" 於是我與媽媽接洽後, 又回家整野食了.

很忙 始終都係敵不過為食, 一回家後, 又好似上了電一樣, 又開始炮製美食.

先來一個小食 - 煙三文魚冷盤


母女2人合作 - 斑蘭椰汁糕


另外, 按弟弟要求, 整了肉鬆俾媽媽帶回. 沒有拍照了.

最後, 最感動的是媽媽的自製梅酒, 想不到會那麼大樽, 媽媽那麼山長水遠帶出來給我, 我驚覺原來我的大氣力是媽媽真傳給我的.

3 Comments:

Blogger Bonnie Yves said...

Yes Madam, 不過食埋個cheese fondue先:p

12:02 AM  
Blogger Buffalowing said...

你媽媽好厲害,,你都唔小野! 勁!

3:20 AM  
Blogger gloria said...

woo...你既精力真係十分極度旺盛,哈哈!!!又party???不過個個都咁開心,你都忙得開心既...係咪???
呢2日假期好好休息下啦...happy new year!!!

12:16 PM  

Post a Comment

<< Home