Saturday, October 22, 2005

小菜兩款

茄汁雞翼
多謝好友為食mi的分享, 今晚終於整了茄汁雞翼. 原本為食mi的食譜是用雞上脾, 但因為老公愛雞翼, 所以更改了食譜, 同埋調味方面都更改了少許. 這道煮法, 令雞肉真的好滑. 多謝您呀, mimi.


材料:
雞翼 8 只
洋蔥 一小個
薯仔 一個
番茄 一個

調味:
茄汁 3湯匙
糖 1湯匙
老抽 2湯匙
煮食用米酒 1湯匙
喼汁 2茶匙

1) 先炸香薯仔, 備用.
2) 用少許油炒香洋蔥, 再加入雞翼炒至轉色.
3) 加入調味及番茄, 再用文火焗至雞翼入味及熟透.
4) 最後加入薯仔, 上碟.

南乳炒蓮藕片


材料:
蓮藕 一個
南乳 一磚
糖 少許

1) 將蓮藕切成薄片.
2) 用少許油炒勻蓮藕片, 一直炒至開始軟身.
3) 加入南乳及糖, 炒勻上碟.


南北杏花膠煲豬展
第一次用砂煲煲湯, 太開心, 忘記了拍照tim! 這款湯水好適合秋季, 口乾咽喉最適合不過.

材料:

豬展 約$20
羅漢果 1/4個
蜜棗 4只
陳皮 1塊
南北杏 少量
花膠 4塊 (先出水)

1) 將豬展出水備用.
2) 陳皮浸軟, 刮去皮囊.
3) 煲滾水, 加入豬展及所有材料, 滾後轉文火煲2小時.

YvesTips!
* 花膠要先用加入薑片及蔥段滾水煲至腍身. 如想慳爐火, 可前一晚準備, 將水煲滾後, 煮約15-20分鐘, 熜火, 蓋住煲焗花膠一晚, 明天即可用. Yves通常每星期都會整定, 再分好包裝放入冰箱, 用時才解凍, 方面不用再出水.
* 陳皮一定要刮去皮囊, 要不是, 全煲湯會變苦.

9 Comments:

Blogger tendy said...

wa, Yves, 你做中式菜呀? 好味好味!!

8:33 AM  
Blogger Bonnie Yves said...

多謝呀各位.

tendy, 是呀, 我好少整中式, 而家好想煮多些, 所以心大心細, 想買返隻中式wok, 但不知買邊種好?

9:53 AM  
Blogger tendy said...

Yves, 你要買中式鑊最好問多d人意見先, 因為一隻鑊都唔平ga, 要揀清楚ah, 我就係幾個月前西田買左一隻(第一次買鑊), 當時做緊promotion又有好多人買, 我呢個師拉方死洩底咁又買一隻, 點知返到屋企自己用的時候係勁癡鑊的, 真係好鬼嬲! 不過你唔洗驚會買到我呢隻, 因為宜家唔見有得賣la! 好次有一隻叫green pacific 都有人話過好, 你可以睇, 仲有Kei話永安27-30號廚具有折,你可以去行,油麻地 o個間都幾多ga!

9:41 PM  
Blogger Bonnie Yves said...

Thank you tendy. 我都問過好多人, 最後結論是中式生鐵是最好, 不過要餵夠油, 但我的cooking habit唔係好常用wok, 所以這是問題所在la. 我都會去wing on 看看, 又有好多人話DJ 蘇絲黃介紹的"克金鋼"是生鐵, 好好用的, 又平($45).

10:23 PM  
Blogger Eva said...

Hi Yves,
我都係用瓦煲煲湯架,所以我都好highly recommend d 朋友用,因為我覺得煲出來的湯同用黎炆菜都好味d同入味d架,咁你用佢煲多d靚湯比你老公飲囉喎!
Eva

10:59 AM  
Blogger tendy said...

Yves,
呢個真係good news ah, 多謝你話比我知, 仲要係咁平tim, 唔洗咁肉痛ah, 你知唔知隻鑊通常邊道可以買到?

12:28 PM  
Blogger Bonnie Yves said...

Hello tendy,

在街市或者賣家居用品有, 亞蘇話$60留下, 我在中環街市問是$45.

我仲係度諗緊, 如果您買咗記得話俾我聽wor.

6:47 PM  
Blogger Bonnie Yves said...

Thank you Eva. 我會好好用佢ga.

6:48 PM  
Blogger tendy said...

好ah, 等我遲d去巡下先, 買左再話你知.

4:42 PM  

Post a Comment

<< Home