Monday, November 07, 2005

Yves兒時至愛 - 椰汁粟米糕

這款椰汁粟米糕是Yves小時候的至愛, 每次媽媽在弄時, 我都會幫手將粉漿攪至杰身. 真的好懷念啊!


材料: (份量其實每次Yves都好隨意, 如有需要, 可自行加減)
粟米粒 1罐
椰汁 1杯
淡奶 1杯
粟粉 1杯
砂糖 1杯
水 2杯

1) 煲滾水將砂糖煮溶.
2) 椰汁, 淡奶及粟粉攪勻.
3) 將粉漿加入糖水, 一路煲一路攪, 攪至杰身.
4) 加入粟米粒.
5) 倒入器皿, 冷卻. 放入雪櫃雪凍.

3 Comments:

Blogger tendy said...

yves 我都要一件食下先, 我未食過ah, 以前只食過用馬豆的, 不過有時覺得都幾硬.

9:34 AM  
Blogger Bonnie Yves said...

tendy, 用粟米有個好處, 是不用浸及煮馬豆. 這是我媽媽教的.

Siuvonvon, 我都唔係整好多, 只是請咗屋企剩餘的少少淡奶及椰漿.

10:18 PM  
Blogger Buffalowing said...

Yves

我都喜愛這小食...美國本州買不到馬豆..所以只能做椰汁糕

9:04 AM  

Post a Comment

<< Home