Thursday, November 03, 2005

訂婚紀念日

今天是我倆的訂婚紀念日, 沒有特別的安排及節目. 只是好好地預備一道晚餐, 因為老公曾經講過,每日最開心是回到家, 太太已準備好晚飯. 這句說話真的很觸動我的心靈.

可惜不知怎的, 今天狀態極差. 飲了中藥後, 更加不知自己整緊什麼. 法式結婚蛋糕的泡夫, 一共整了兩次, 但都失敗了, 所以只好胡亂地砌在一起. 晚餐都只是很隨意的, 幸好老公不會介意.

開了支白酒, 吃著簡陋的蛋糕, 我相信只要可以齊齊整整, 開開心心地吃一餐飯, 又再有什麼要求呢?



9 Comments:

Blogger Yumi said...

你老公講得好啱. 其實可以一起食飯已是福. 你要求太高了吧. 怎會不滿意呀. (真係嬲, 你咁都吾收貨. 我整0個d 都吾知點講 !!) 你快d好番就真, 吾係你老公真係吾開心又擔心呀 !!

11:00 PM  
Blogger tendy said...

yves, 你真係一個很好的老婆呢, 希望你地每天都可以開開心心享受晚餐.
我家的晚餐都是非常重要的(即使我做得不太好), 因為我同老公&女兒每天只得晚餐的一小時是可以一齊坐埋, 其餘的時間都是各自地對住自己的電腦, 只怪科技太過發達,連家人相聚的時間都侵占了!
p.s. 呢幾天見到很多人都病倒呢, 大家都要小心身體ah!

11:45 PM  
Blogger Bonnie Yves said...

好多謝大家的關心, 我只是有點貧血, 飲了些中藥, 有點反應而已. 不用担心我呀!

4:23 AM  
Blogger Eva said...

其實簡單都真係好幸福架喇....祝你&你老公繼續甜甜蜜蜜....

10:43 AM  
Blogger Bonnie Yves said...

好多謝各位好友, 我會好好保重身體了, 不要讓大家担心.

自從有了寫blog的習慣後, 真的好開心, 因為原來每日都會有好多好友來探訪, 另一方面亦都鞭策著我, 要好好為支持我的朋友們而努力.

多謝呀, 各位.

Yves

6:46 PM  
Blogger 貓大c said...

要保重哦~d puff好好味,好似拔斯呢~!

7:41 PM  
Blogger 馬.李心心 said...

家姐,

我覺得你經已是很了不起的了!
只要是你用心做的每一餐飯,你的老公一定甜在心、暖在身啊!所以很認同你所講的分享!
衷心祝你們幸福甜蜜到永遠~

1:38 AM  
Blogger gloria said...

只要係你煮既,老公一定欣賞既...因為每樣你煮既食物都有你既心血,都有你既心思,都有你對食者既心意嘛!!!

小心身體啦!!!老公會擔心o家!!!

5:59 PM  
Blogger Buffalowing said...

Yves

就好似D食物一樣..甜絲絲

8:57 AM  

Post a Comment

<< Home