Thursday, July 14, 2005

Pandan & Coconut Cake 班蘭椰子蛋糕



材料:
牛油 135克
砂糖 80克
全蛋 3 隻
椰漿 15 克
麪粉 120 克
粟粉 13 克
椰絲A 10 克
發粉 2 克
班蘭汁 35 克
溶牛油 20 克
糖霜 18 克
椰絲B 28 克

1) 先用牛油及高筋麫粉掃餅模.
2) 將牛油及砂糖打勻, 分次加入蛋液攪勻. 加入班蘭汁.
3) 分次加入椰漿.
4) 加入已篩麪粉, 粟粉及發粉. 再加入椰絲A.
5) 將麫糊倒入餅模., 拿起餅模.往桌上輕敲一下.
6) 將溶牛油, 糖霜及椰絲B混合.
7) 預熱焗爐180c
8) 放入160c 焗爐焗40 分鐘.

YvesCompliments : 蛋糕話咁易

9 Comments:

Blogger Kelly's Fusionology said...

平時班蘭+椰汁整蛋糕已經好香
加埋椰絲一定更香啦

11:10 PM  
Blogger Bonnie Yves said...

hi kelly, yes yes. The cake is very tasty and the topping is very crispy too.

By the way, I can't get into my management mode. (I tried many password but can't access into it) If you dont mind, can you send to my e-mail account, liuyves@gmail.com

Many thanks!

Yves

11:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yves
The cake look fluffy and moist
must be really tasty.

11:33 PM  
Blogger Bonnie Yves said...

Thanks Angie

12:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Yves

我好like 呢個cake呀, d色都好金黃呀

不過我想問一問
(6) 將溶牛油, 糖霜及椰絲B混合.

混合完之後點處理, 係唔係同之前既材料搞均一齊焗架?

另外, 我無班蘭汁呀, 有無野可代替? thanks!

8:58 AM  
Blogger Bonnie Yves said...

Hello Dreamer,

Thanks for your support.

1) 混合完之後, 鋪於蛋糕面上, 一齊焗.
2) 沒有新鮮班蘭汁, 可用班蘭徇香油, 份量要減半.

Cheers! / Yves

9:36 AM  
Blogger Ningbo said...

雖然我唔多食椰絲, 但係見到你既蛋糕覺得好吸引呀~ 脆皮面+鬆軟蛋糕, 口感好又夠香~

4:35 PM  
Blogger Teoh Kok Hwa said...

谢谢你,我也做成功了

6:22 PM  
Blogger Unknown said...

我有一个问题想请教你,我有一个圆型10寸的CAKE PEN,如果要做一个牛油蛋糕,我需要用多少蛋糕粉,糖和鸡蛋呢?谢谢.

5:02 PM  

Post a Comment

<< Home