Sunday, July 10, 2005

Tomato Focaccia Bread 意大利番茄香草飽

做完番茄凍湯的渣, 不要丟棄, 可以做這款bread, 一路焗的時候已經好香, 出爐後已急不及待吃了一半. 太好吃了, 以後不用去DeliXXX買lu.


材料:
Bread Flour 160g
Wheat Flour 70g
Sugar 10g
Salt a pinch
Yeast 5g
Olive Oil 25g
Vegetable Oil 20g
Water 125g
番茄湯渣 2 tbsp
Mixed Herbs a few
Rosemary 2 stalks
Black pepper a few
Sea Salt a dash

1) 將所有材料混合, 搓至光滑粉團.
2) 待發酵30分鐘.
3) 搓出所需形狀, 放入焗盤最後發酵10分鐘.
4) 用手指做出一個個洞, 上放mixed herbs, peppers, rosemary & sea salt.
5) 焗爐180c, 焗15分鐘.

YvesTips!
*因為Yves家中已用完Cake Flour, 所以用了wheat flour.
*又因為Olive oil 用完, 所以用vegetable oil.
*番茄湯渣是做完西班牙凍湯所剩的.
*Sea Salt – Yves recommends “Maldon Sea Salt”
*焗前可再是面上灑上Olive Oil.
*記得點Extra Virgin Olive Oil & 意大行黑醋食呀!

YvesCompliments: Cake-Lover & 德永久美子

Maldon Salt


Balsamic Vinegar 意大利香醋

3 Comments:

Blogger Ningbo said...

我都好鍾意食Delixxx既麵包, Yves親手整既一定更好味~ 我都有整材料, 有時間試吓整.

11:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

你整的包包好yummy呀.

我好鐘意食意大利菜的, 家裡都有做意大利菜的書. 不過家人和男朋友都不喜歡吃, 無整過.

有一次幾個朋友一起去吃意大利菜(其中一個朋友是uncle級,話帶我們去見識下),呀...menu全部係英文,連侍應都講英文, 唉...點算...全部人就得我一個知道侍應說甚麼, 我的英文很差的, 朋友也覺得奇怪! 因為我有睇有關意大利菜的資料, 睇得多, 食物的名稱都記得了.

Yves:真不好意思, 在這裡長篇大論. 其實我是想說...飲食就好似音樂一樣, 無分種族和語言的, 用心去煮,用心去吃,大家便能溝通得到.

5:17 AM  
Blogger Bonnie Yves said...

ter, 我完全應同您的講法, especially
"用心去煮,用心去吃" Bon Appetit!!

8:46 PM  

Post a Comment

<< Home