Sunday, July 10, 2005

Red Bean Pudding 砵仔糕



材料:
粘米粉 57g
紅糖 57g
木薯粉 10g
馬蹄粉 10g
椰漿/水 225g
紅豆 少許

1) 先將粉類混合.
2) 用少量椰漿/水開稀餬.
3) 將紅糖在水或椰漿中煮溶, 倒入稀餬中.
4) 煲熱鍋中水, 放上竹蒸籠, 砵仔塗油, 蒸熱.
5) 水滾後, 倒入稀餬. 先蒸一分鐘. 再加上紅豆. 蒸7-8分鐘.

YvesTips!
*製紅豆方法, 可買現成的. Yves用上了懶人方法. 先放紅豆及熱水入真空壺中2小時. 跟住用器皿連熱水放Microwave "叮". 每15分鐘停一停, 攪一攪, 共整約一小時.

YvesCompliments : Leisure-cat

3 Comments:

Blogger Ningbo said...

我都試過做砵仔糕, 花好多時間煲紅豆煲到冇晒心機...而且落得太多糖...見你整得咁靚又好想食.

11:37 PM  
Blogger Bonnie Yves said...

Ningbo,
我是用microwave "叮", 不過都用了差不多一個鐘.

Zoe,
我第一次都整得不好, 現在我是用竹蒸籠, 砵仔塗油後先放竹蒸籠一同蒸熱. 水滾後, 先加入粉漿. 希望幫到您.

Yves

8:42 PM  
Blogger Ningbo said...

"現在我是用竹蒸籠, 砵仔塗油後先放竹蒸籠一同蒸熱. 水滾後, 先加入粉漿."
Yves, 原來有咁既做法, 多謝指教~

11:40 PM  

Post a Comment

<< Home